پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1447
-
الف
+

«فروشنده» اصغر فرهادی در 3 روز بیش از 3 میلیارد فروخت

فیلم «فروشنده» با فروش بیش از 3 میلیارد تومان در 9 روز، ناظران را در انتظار جابجایی رکوردهای گیشه قرار داده است.

فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی بعد از گذشت تنها 9 روز از اکرانش با فروش بیش از 3 میلیارد تومان، ناظران، منتقدان و دوستداران فیلم و سینما را در انتظار جابجایی رکوردهای گیشه قرار داده است.

به گزارش آی‌فیلم، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران، در مصاحبه خود با دیباچه درباره‌ی فروش فیلم‌ اصغر فرهادی گفت: «فروشنده بعد از ۹ روز اکران در تهران و شهرستان‌ها به فروش ۳ میلیارد تومانی دست یافته است. این فیلم در کل کشور حدود ۳۸ سالن در اختیار دارد»

بنابر این گزارش، فیلم فرهادی در حالی چنین رکوردی را به ثبت رساند که دیگر فیلمهای گیشه سینمایی از جمله «لانتوری» ساخته رضا دورمیشیان پس از 5 هفته ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، «ناردونِ» فریدون حسن‌پور بعد از ۴ هفته اکران ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، «دزد و پریِ» حسین قناعت بعد از ۶ هفته اکران ۷۸۰ میلیون تومان و «آب نبات چوبیِ» حسین فرح‌بخش پس از دو هفته اکران ۵۸٠ ميليون فروش داشته است.

به علاوه فیلم«من» به کارگردانی سهیل بیرقی؛ با یک میلیارد و350 میلیون تومان و«آب نبات چوبیِ» حسین فرح‌بخش پس از دو هفته اکران ۵۸٠ ميليون فروخته است.

گفتنی است فیلم «سايه‌هاى موازىِ» اصغر نعیمی که همزمان با «فروشنده» پرهیاهو اکران شد، تاکنون حدود ۹۰ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم «سایه» مسعود نوابی پس از دو هفته  توانست به فروشی معادل ۸۰ میلیون تومان دست یابد.

م ه / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر